ثبت نام دوره بازآموزی ۹۷ مربیگری شنا بانوان و آقایان استان فارس آغازگردید. فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو با انتشار این خبر اعلام کرد متقاضیان نسبت به ثبت نام در این دوره باید به اپلیکشین فدراسیون شنا مراجعه نمایند.   به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ متقاضیان می بایستی با دریافت […]

 

 

ثبت نام دوره بازآموزی ۹۷ مربیگری شنا بانوان و آقایان استان فارس آغازگردید. فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو با انتشار این خبر اعلام کرد متقاضیان نسبت به ثبت نام در این دوره باید به اپلیکشین فدراسیون شنا مراجعه نمایند.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ متقاضیان می بایستی با دریافت اپلیکیشن ثبت نام که لینک دانلود آن در خبر موجود است نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

هزینه ثبت نام در دوره فوق مبلغ یک میلیون ریال است که (چهارصد هزار ریال واریز به حساب درآمدی فدراسیون به شماره ۰۱۰۸۷۶۱۱۳۱۰۰۰ نزد بانک ملی ایران فدراسیون شنا و ششصد هزار ریال واریز به حساب هیات شنا فارس به شماره ۰۱۰۹۳۹۹۶۱۷۰۰۷ بانک ملی شعبه رحمت آباده شیراز می باشد). متقاضیان پس از واریز وجه به حساب ، باید جدا از اسکن عکس فیش خود در اپلیکیشن، اصل فیش را همراه خود داشته و تحویل مدیر دوره دهند. لازم به ذکر است که با توجه به آماده نبودن نسخه Ios این اپلیکشین، متقاضیان باید از طریق نسخه اندروید نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

نحوه ثبت نام:

  • اپلیکیشن را نصب (درحال حاضر اندروید)
  • وارد آموزش استان ها شوید
  • دوره خود را انتخاب کرده
  • مشخصات را وارد کنید
  • اسکن مدارک(عکس۴*۳- کارت ملی- بیمه ورزشی- کارت مربیگری- فیش واریزی) را ارسال نمایید

 

“تاریخ و زمان دوره متعاقبا اعلام می گردد”

 

دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن فدراسیون شنا

 

 

 

 

 

دسته بندی: آموزش, اسلایدر, اطلاعیهبرچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.